THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday 15 June 2011

Sepatah Dua Kata sbg Pembuka Bicara~

Aku ade blog. Aku da jd blogger ke ni?? Sumpah batak! haha. buta IT mcm aku tbetbe layan blog. demmmm! hahaha.

 Ok. 1st of all I wud like to thx. a great thx to my Cikgu Blog! 
Miss.Amy (^^)v
N to the Co-Founder of this blogging idea was
Kuku a.k.a my Mr Keyrell =,=

N also as the perangsang utama lahirnya blog ini
Cik Yana Bear ^^
Cik Amy ni mengesyoooorkan aku berblogging adalah krn berdasarkn pemerhatian  blogging ni 

- best utk meluahkan bakat jiwang yg trpendam
- cool utk merepek meraban
- seronoook utk memaki hamun
- chileex jeee nk ngumpat bergosip pun

( fact! aku perempuan. So, perempuan + gosip = normal :D )

So, as usual seperti juga social space aku yg lain.
My Reminder is sttiiiillll the same.

Ape jua bentuk tulisan saya :) itu adalah utk kepuasan sanubari saya :) 
N as I always said "no offended plss" n again NO OFFENDED PLSS!! :D


Bahasa aku. Cara aku mmg mcmni. Inilah aku.
Broken English, Bhs Pasar, Semua aku tutuh je! ^^
So, act cool n peace je sini oke! ;)


p/s : ini je aku mampu as intro. aku bukan pengKarangan yg hebat :| 
Sekian. (^^)


6/13/2011
10.02p.m

0 comments: